Saturday, March 19, 2011

entry pertama :)

*senyum please , saya nak ambil gambar
 menggunakan DSLR saya :)

yoo ! hello :)
saya nak cakap ,
this is my second blog .
andand please follow .

****

bosan doe . kauorang bangang bosan tak ?
esok ahad , lusa ISNIN . 
ohh my godd !
malas la nak pergi sekolah .
dah la isnin , banyak kerja rumah .
adoyy =,="

hari ni kerja aku asek online je .
alaa , bukan aku maen PESBUKK tuh sgt .
aku baca novel je :) 
*memang hobi aku pun
kerjarumah berlambak .
tak siap , tadah perut tangan jelaa .
minggu ni , walaupun holiday , 
aku tetap sekolah . ada teknik menjawab UPSR .
penat kott
xpe lah aizura , cikgu kan nak bagi budakbudak pandai , 
haisehh kau ni =,="

okayy lah , ni dah maghrib . 
kalau rajin nanti aku update lah blog yang xseberapa pantas nie okayy 

ADIOZ amigos 





No comments:

Post a Comment